L’Ajuntament s’ha reunit avui a la seu de la Regidoria del Districte II (Collblanc-la Torrassa) amb comerciants i veïns afectats per l’avaria elèctrica d’Endesa del passat divendres 14 de juliol. El tall elèctric va afectar 1.500 abonats de Collblanc, entre ells els paradistes del Mercat de Collblanc, els comerciants de la zona i particulars.
A la reunió, personal de l’Ajuntament ha assessorat les persones afectades explicant els passos que cal seguir per tramitar les reclamacions a la companyia elèctrica amb l’objectiu de recuperar les pèrdues econòmiques ocasionades pel tall de subministrament i, en el cas dels comerços, reclamar els ingressos de l’activitat comercial que no van poder exercir.
Hi han assistit el regidor de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, José Antonio Alcaide i la regidora del Districte II (Collblanc-la Torrassa), Olga Gómez.
El consistori posa a disposició dels afectats l’equip jurídic de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) per oferir assessorament en el procés de presentació de les reclamacions. Hi poden contactar mitjançant el correu electrònic omic@l-h.cat.
L’Ajuntament mantindrà reunions periòdiques amb els afectats per fer el seguiment de les reclamacions.