Notícies

Detall notícia

12/04/2021
Compartir:
  • Facebook
  • Twiter
  • Whatsapp

Es posa en marxa el nou cicle de "Quaderns de mercats 2021", el pla de formació dirigit i adaptat a les necessitats dels mercats municipals organitzat pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM)

Són 4 sessions en línia dividides entre els mesos d’abril a juliol, els dimarts en horari de 15:00 a 17:00 hores

L’era digital i la crisi de la COVID-19 estan redefinint el paper de les parades dels mercats que han d’adaptar-se i generar un valor diferencial per als seus clients.

L'objectiu d'aquests 4 seminaris és el de donar la visió, les eines i els coneixements indispensables per l'adaptació del seu negoci al nou context.

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) de la Generalitat de Catalunya organitza aquest pla de formació dirigit i adaptat a les necessitats dels paradistes.

El programa consta de 4 formacions on-line, repartides els dimarts dels mesos d'abril, maig, juny i juliol en horari de 15:00 a 17:00 hores.

Cadascuna de les sessions tenen relació entre elles i els coneixements es retroalimenten. La novetat d'enguany és que hi haurà assessorament individualitzat per a les persones participants una setmana després de cada sessió on podran plantejar consultes específiques del seu negoci a cada ponent per via del correu electrònic.

Quadern 1: Inspiració (13 d'abril de 2021)

El model de negoci d'una parada de mercat en el context Covid

  • D’actualització: els participants podran portar els seus negocis al segle XXI descobrint casos reals de disrupció i d’innovació en el model de negoci.
  • Autodiagnosi: per saber com detectar els punts clau de cada negoci i saber fer una anàlisi objectiva.
  • Rendibilitat: establiment i anàlisi dels números claus de cada negoci per establir una diagnosi inicial.

A càrrec de Jordi Mas, fundador i CEO de la consultora Estratègica CrearMas.

Inscripcions aquí.

Quadern 2: Transformació (11 de maig de 2021)

Retrobar el valor dels negocis per als nous clientes dels mercats

  • La proposta de valor: El valor del mercat, saber identificar el que ens diferencia dels nostres competidors.
  • Experiència de compra: Com saber el que realment volen els nostres clients.
  • Hiperespecialització: Com enfocar-te en els teus clients per vendre més i entendre realment als teus clients per tal de fidelitzar-los.

A càrrec de Celestino Martínez director de la consultora Actualiza Retail.

Inscripcions aquí.

Quadern 3: Evolució (8 de juny de 2021)

L'evolució dels canals de venda en un mercat municipal 

  • Com compra el nou consumidor i com s’interrelaciona amb una parada de mercat.
  • Canals de venda: Selecció i optimització dels canals més efectius per fer la compra a domicili.
  • Mètriques de venda: Rendibilitat de cada canal per millorar els resultats.

A càrrec de Tania Pareja, directora de la consultora ALLRETAIL.

Inscripcions aquí.

Quadern 4: Interacció (6 de juliol de 2021)

La relació amb els clients d'un mercat municipal

  • Venda avançada en una parada de mercat
  • Venda creuada i complementària
  • Accions de fidelització per una parada de mercat

A càrrec de Jacinto Llorca, assessor de negocis i autor de llibres de comerç.

Inscripcions aquí.

Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Carrer Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)