Agenda

Eines gratuïtes al núvol d'internet per gestionar la teva empresa

RECULL D'ACTIVITATS DE SUPORT AL TEIXIT EMPRESARIAL 2017 DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA
del 20 al 22 de novembre
Hora: De 10 a 14 hores
Duració aprox.: 12 hores
Tipus d'entrada: Inscripció prèvia
DiaHoraDuracióPreu
20/11/201710:004 h
21/11/201710:004 h
22/11/201710:004 h

Organitzadors: 
Oficina de serveis a l'empresa
Regidoria de Govern de Turisme i Desenvolupament Econòmic
Punts d'inscripció/venda:
Lloc: 
C. Can Tries 20  (L'Hospitalet de Llobregat)
Sessió 1

Objectiu:

- L'objectiu d'aquesta sessió és que els participants coneguin les eines de
comunicació (correu, contactes i lloc web) integrades de Google i aprenguin a
utilitzar les seves funcions avançades com a etiquetes, filtres, reexpedicions,
automatització de tasques, etc. Així mateix aprendran a generar un senzill lloc web
amb un formulari de contacte.

Continguts:

- Eines per a la comunicació:
* Gmail - correu electrònic avançat.
* Configuració.
* Comptes.
* Etiquetes.
* Funcions de cerca.
* Autoresponders.
* Funcions avançades.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de contactes.
* Crear contacte.
* Crear grups.
* Sincronització amb el mòbil.
* Exportació - importació de contactes.
* Google Sites - disseny i allotjament de planes web gratuïtes.
* Creació d'una plana web.
* Creació del menú de navegació.
* Ús de plantilles.
* Modificar els continguts.
* Administració d'un site.
* Formularis de contacte amb google forms.
* Tipus de gadgets.
* Wikis i fòrums.

Sessió 2

Objectiu:

- En aquesta sessió els participants aprendran utilitzar les eines de productivitat en
el núvol ofertes per Google que abasten full de càlcul, presentacions, processador
de text, etc. A més coneixeran les funcionalitats avançades de compartició de
documents i treball col·laboratiu juntament amb les funcions d'allotjament.

Continguts:

- Productivitat:
* Agenda i calendari.
* Configuració.
* Calendaris compartits.
* Esdeveniments i tasques.
* Avisos.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de tasques.
* Google Apps (suite ofimàtica).
* Processador de textos.
* Full de càlcul.
* Formularis.
* Presentació de diapositives.
* Google Drive - disc dur al núvol.
* Gestió de documents.
* Compartir documents.
* Etiquetes.
* Pujar i descarregar documents.

Sessió 3

Objectiu:

- En aquesta sessió els participants aprendran a utilitzar altres eines
disponibles en el núvol per gestionar clients (CRM) ja sigui per a
vendes, màrqueting i atenció al client. Així mateix es veuran funcions
avançades de bases de dades i desenvolupament de senzilles
aplicacions de mesura. Finalment coneixeran diferents solucions de
facturació disponibles al núvol.

Continguts:

- Màrqueting i vendes.
* Zoho CRM - Gestió de clients.
* Configuració.
* Màrqueting i vendes.
* Atenció al client.
* Integració amb google apps.
* Zoho Creator - Base de dades i aplicacions.
* Crear formularis, taules i vistes.
* Workflows.
* Funcions bàsiques i avançades.
* Zoho SaleIQ - Chat online.
* Configuració.
* Facturació - http://www.simpleinvoices.org/
* Crear una nova factura.
* Factures recurrents.
* Solucions alternatives.
Àrea de Coordinació, Planificació, Desenvolupament Econòmic i Ocupació
Carretera del Mig, 85-87 (Sortida 15 Ronda de Dalt) - 08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
Carrer de Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)