Agenda

Compartir:
  • Facebook
  • Twiter
  • Whatsapp

GOOGLE ADWORDS EXPRESS: PUBLICITAT A LA XARXA PER A NEGOCIS DE PROXIMITAT

Data: 28 de maig de 2019
Tipus d'entrada: Lliure
Preu: Gratuït
Organitzadors: 
Regidoria de Govern de Turisme i Desenvolupament Econòmic
Punts d'inscripció/venda: Inscripcions Online
Lloc: Gornal Activa(Gornal Activa)
C. Can Tries 20  (L'Hospitalet de Llobregat)Com arribar-hi
Inscripcions Obertes pel curs "GOOGLE ADWORDS EXPRESS: PUBLICITAT A LA XARXA PER A NEGOCIS DE PROXIMITAT" que es realitzarà a Gornal Activa el 28 de maig de 10 a 14h. 

AdWords és el programa publicitari associat al motor de recerca Google i que ha suplantat les antigues pàgines grogues. La possibilitat de crear campanyes d'abast local i la difusió de les cerques des dels dispositius mòbils obre un enorme ventall de possibilitats per botigues, comerços de proximitat i empreses que ofereixen els seus serveis a clients d’àmbit local. Adwords és un sistema molt avantatjós per la seva senzillesa i baix cost: es pot fer publicitat per sí mateix a partir d’un euro diari.

L’objectiu és acabar la sessió amb una campanya de publicitat posada en marxa aprenent a:

- Entendre el model de negoci de la publicitat en cercadors.
- Identificar els objectius d'una campanya.
- Dissenyar una estratègia adequada per aconseguir-los.
- Crear un compte de publicitat i elaborar una campanya.
- Utilitzar les eines de gestió.
- En la part teòrica els participants aprendran a conèixer el sistema de publicitat en motors de cerca Google Adwords i la seva versió per a mapes.
- En la part pràctica aprendran a crear un compte i a engegar la seva pròpia campanya publicitària així com a realitzar el seguiment i optimització.

Els continguts que es tractaran a la sessió són els següents:


- Introducció a Google Adwords Express (teòric):

* Introducció al Màrqueting Online.
* Posicionament en cercadors (SEO).
* Cercadors com eina de publicitat (SEM).
* La publicitat amb Google Adwords.
* Sistema de subhastes de preu.
* Concepte de pressupost.

- Configuració d’una campanya a Google Adwords Express (pràctic):

* Definició dels objectius.
* Idiomes.
* Localització geogràfica del públic objectiu.
* Creació d’un anunci de text.
* Pàgina d’aterratge (Web o G+) - Bones pràctiques en el disseny.
* Informe de trucades.
* Establir preus i pressupost - competència.
* Estimació de resultats.
* Eina demostració d'anuncis.
* Eina de diagnòstic d'anuncis.
* Facturació, informació fiscal i mètodes de pagament.
* Gestionar una campanya: posar en marxa, parar, optimitzar, modificar les variables (localització, idiomes, pressupost, preu, anuncis).

Inscripcions Online
Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Carrer Can Tries, 20 - 08902 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)